22 Haziran 2008 Pazar

Superman Olmak İstemiyom Anne:):):)


''Biraz ukalayım kendime göre hergün aynı hikaye de kahramanım yoruldum anlatamıyorum superman olmak istemiyom anne.Elim cebimde temiz bir çocuktum.Tsubasa gibi topa vurmak isterdim hep sonunda hayalim oldu içimde yanan ateşin adını buldum.Çok birşey istemem huzurum olsun.Dünya malı evet hergün oğlum.Beyaz büyük bir arabam olsun 6000 devirde gürültü kopsun.Ben büyüdüm adam oldum.İşler değişti bugün yakışıklı adam,detone vokallerime bile bayılır kızlar.
Beni hasta ettin anlamıyorsun komplekslerimin üstüne hiç yoktur.Paranoyak megolaman adı her neyse benim;hepsi ben de hepsi tepemde,kur kafanda kur yunus emre iyi niyetli iyi insan şimdi nasılsın iyi çocuğun da derdi budur aslen.
Derler bana sen manyağın tekisin tatlı bir tipsin ama biraz delisin,benim evimde benim huzurum kaçtı.''

Bu sözleri Yunus Emre'yle Frekans yazmış...Bir baktım sanki benim gibi sanki ben de yazsam böyle yazardım.Güzel olmuş.Ben de yazayım dedim:):):)(çok ufacık ufacık değişiklikler yaptım ama birşey olmaz herhalde:))
Bu sözler şarkı halinde ama karar veremedim koysam mı ki bloga diye...Ama zaten albümü her yerden bulabilirsiniz.Underground olduğu için sorun olmaz...İyi o zaman...


Sağlıcakla kalın...


İyi günler...

Hiç yorum yok:

Powered By Blogger