14 Haziran 2008 Cumartesi

Helldorado-A Drinking Song












Son zamanlarda Milli Takım oyuncularımızın omuz omuza girerek söyledikleri şarkı var ya...Hah işte o;o şarkıda Helldorado isimli bir grubun şarkısının melodisi kullanılmış...Mtv miydi,Dreamtv miydi tam hatırlayamıyorum gezerken karşıma bu melodi çıktı...Dedim; ''aaa bu bizim Milli Takımın şarkısı değil mi?'' değilmiş:)
Hatırlarsanız bundan öncede Cat Steven'ın şarkısı ''Lady D'arbanville'' uyarlanmıştı.Şu anda aklımda uçuşan fikirlerden biri de niye hep böyle yabancı şarkılardan yapıyorlar , Milli duygularımızı diken diken yapan şarkıları???Güzel olmuş mu? olmuş...Zevkle dinliyor muyuz? dinliyoruz...Ama insanın aklına böyle düşünceler ve sorular geliyor...Neyse biz işimize bakalım,yazımızı yazalım...:D
Bir de şu yönden bakmak lazım ki Helldorado diye bir grup tanınmış oldu.Hoş önceden bilenlerimiz vardır,buna ben de dahilim.Ama ben isminden dolayı önyargıyla yaklaşıyordum...Bu şarkıları hoşuma gitti ama...Hoş bir tınısı var...
Sonuç itibariyle dinlediğimiz şarkı;

Helldorado-A Drinking Song

'muş...

Şu anda da dinleyebilirsiniz...

Sağlıcakla kalın...

İyi günler....

Hiç yorum yok:

Powered By Blogger