19 Haziran 2008 Perşembe

Sizce Bu Bir Rastlantı mı?

Evet arkadaşlar blogumuzun başarısının farkında olan:D bir futbolcu arkdaşım...özgeçmişini yayınlamamı istedi...Eee haliyle ben de kıramadım.Benim konuya onun da reklama ihtiyacı vardı:P Her neyse konuya başlayayım.Muratla aramızda geçen konuşmayı buraya yazıyorum;

-kardeşim(ikimizi çok severiz de);benim özgeçmişimi zeytiniseviyoruz'da yayınlar mısın?

Ben de dedim ki

-tabii ki neden olmasın sen özgeçmişini hazırla o zaman

-Eeee

-Eee'si işte ben de yayınlayayım

-Peki başlığı ''Sizce Bu Bir Rastlantı mı?'' yapabilir misin?

-Tamam yaparım.

-Tamam o zaman...


dedi...(ve dedik:D)


O halde bende sözümü tutup yazayım(yayınlayayım);

MURAT YILMAZ (futbol özgeçmişi)

MURAT YILMAZ 2000 yılında ilk futbola iskitler spor kulübünde başlamıştı ve hocası tarafından fiziği yetersiz ve zayıf olarak görülüyordu.Ama hocası bir kere denemeye karar verdi ve bir amatör maçında oynattı.Dediğide çıkmıştı çok yetersiz ve zayıf kalıyordu.1 gol atmıştı ama hocası ona bir tavsiye verdi.Fiziğini ve kalıbını güçlendirmesi için kondisyona ağırlık vermesini istedi.Murat hocasının dediğini yaptı ve tam 1 sene çalıştı haftanın bütün günü idmanlara gitti bazen yoruldu ama hiç yılmamıştı devam etti.Bir sene sonra fiziği mükemmel ve kondisyonu muhteşemdi Murat Yılmaz hocasına çok güvenmişti ve sonu bir harikaydı.Murat Yılmaz maçlara çıktığında süper oynuyordu.Her maçta gol ortalaması yüksekti iskitler spor'la her maçta gol atıyordu ve ANKARA Kupası'nı kaldırmışlardı ve bütün iyi takımları yenmişlerdi(Ankara Gücü,Gençlerbirliği,Ankara Demir Spor vs) Finalde Gençlerbirliği Oftaş'la maçları vardı ve Murat Yılmaz bu maçta attığı 2 süper golle takımını zafere ulaştırmıştı.Murat Yılmaz o sene 39 golle Gol Kralı olmuştu ve bu aldığı ilk değerli ödülüydü.Ondan sonra aldığı diğer gol krallıkları (2004-2005-2006 ve 2007). Bu güzel oyunundan dolayı Ankaraspor'a transfer olmuştu sonra Oftaşspor'a bir sürede Ankaragücü'nde ki PAF(Profesyonelliğe Alıştırma Futbol Ligi) Takımlarında oynadı ama en iyi sezonunu burada Ankaragücü PAF Takımı'nda gerçekleştirmişti . Çünkü hem 42 golle Gol Kralı olmuş hem de AVRUPA GENÇLER GOL KRALLIĞI SIRASI'nda 7. olmuştu ve Fransa'da 7.lik kupasını kaldırmıştı.Oynadığı kulübün başkanı değişmişti.2005 senesinde federasyon başkanı Ankara temsilcisi olmuştu ve bu Murat Yılmaz'ın önünün açılmasına yol açmıştı çünkü o zaman U15 MİLLİ TÜRKİYE TAKIMI'na forvet oyuncu aranıyordu ve Murat Yılmaz'ı seçmişlerdi.Murat Yılmaz çok heyecanlanmıştı.İstanbul'a uçakla seçmelere gitmişti.
Çok iyi oynayanlar vardı ama Murat Yılmaz kararlıydı.Milli futbolcu olmak istiyordu ve seçmeleri zorda olsa kazanmıştı Murat Yılmaz çok mutluydu.Ailesi de gururluydu. Murat Yılmaz ilk Milli Takım formasıyla Malta'yla yaptıkları maçta tam 4 GOL atarak U-15 TÜRKİYE Milli Takım formasını hakkettiğini herkese göstermişti. Murat Yılmaz şu an 17 yaşına giriyor ve Milli Takımda tam 42 Maçta 56 Golü var (U-15de : 22 maçta 27 gol U-16da : 18 maçta 28 gol U-17de 2 maçta 1 gol) SİZE GÖRE BU BİR RASLANTI MI? :D BİZCE DEĞİL...


Bu yazının hepsini(Özgeçmiş kısmını)yazan: Murat Yılmaz
(Murat yazdığı için düşük ve anlamsız cümleleri benden bilmeyin:P)

Lan tamam;iyi tamam güzel hoş da şu imlaya biraz daha dikkat etseydin ya...düzeltene kadar ağladım ya...(ya kusura bakma bir kaç yeri de değiştirdim falan ama:):):))
Neyse sonuç olarak herkesin gönlü oldu.

Murat kardeşim futbol hayatında sana başarılar dilerim.Yalnız İsviçre'ye gidip de benim için eli boş dönmeni de unuttum sanma:D

Sağlıcakla kalın...


İyi günler...

7 yorum:

chae-ryung dedi ki...

Murat Yılmaz'ı tebrik ederim,umarım istediği gibi bir gün Milli Takım'da oynar:)

murat U-16 miili futbolcusu dedi ki...

teşekkür ederim chae-ryung inş (A) millide olurum teşekkürler dostum :D

DEVA dedi ki...

MURAT YILMAZ BAŞARILARININ DEVAMINI DİLERİM UMARIMKİ A MİLLİDE OYNARSIN VE BİZ DE BİZ MURATI SİZDEN ÖNCE KEŞVETTİK DERİZ SENİ KEŞVEDENLERE.(KUSURA BAKMA YUNUS EMRE BİRAZ CÜMLE DÜŞÜKLÜĞÜ YAPTIM)

murat dedi ki...

teşekkürler deva :):)

semih dedi ki...

ABİ MESSİNİN BİLE BÖYLE HİKAYESİ YOK 10 YILDIR TOPOYNUYORUM GENÇELRBİRLİĞİ ANKARASPOR OFTAŞ ANKRAGÜCÜ AMA MURAT KADAR OLMAMIŞIM:d NE DEYİM HELAL OLSUN AMA BEN FARKINDA OLMADAN AYNI ANDA ANKRA SPORDA OYNAIŞZ AYNI TAKIMDA:d:d:d KARDEŞİM BAŞRALILARININ DEVAMINİ DİLERİM BU GİDŞLE SENEYE M.UNİTED DESİN:d

murat dedi ki...

vay bee kardeşim yunusa herşey için teşekkürler saolasın bunu geçmişimi yazdın koydun saolasın ne diyim bunları görünce anladımki dostum yokmuş kankam yunus varmış sadece semihde kankamdı ama oda beni sattı sercanda öle olmuş.bu hakanda kimse bi tanısaydıkda halletseydim nese ağzımı bozmayım ben kardeşlerimi tanıdım yunusum saol kardeşim,deva sende ve chae-ryung benim hayatım bu inanan inanır inanmayan yol alır bb aslında iide oldu dostlarımızı tanıdık

Yunus Emre dedi ki...

arkadaşlar lütfen doğru düzgün yorumlar yazın.burası sizin kahvehaneniz değil.burası bir blog.daha düzgün konuşursanız daha güzel olur.