7 Haziran 2008 Cumartesi

Çok Güzel Fotoğraflar Bunlar


Arkadaşlar blogspot'da geziyordum ki yabancı bir arkadaşın bloguna rastladım.Sanırım sadece enterasan ve güzel fotoğraflar üzerine kurulu bir blog...Blogu gezerken çok güzel fotoğraflara rastladım.Ama kimin veya kimlerin yaptığını bilmiyorum.Ama adamlara saygı duydum yani.Helal olsun...Resmen sanatlarını icra etmiş adamlar...Soldaki fotoğrafta karpuzdan insan yüzü çıkartmışlar...Hani bizimkiler yapıyorlar ya sepet falan,karpuzdan.Yani bunu görünce çok şaşırdım.Anladığım kadarıyla tek seferde,tek bir karpuzdan direk oyarak yapmışlar.Takdire şayan bir çalışma olmuş bence...Çok güzel bir kompozisyon olmuş.Meyvelerin uyumuydu falan tek kelimeyle süper olmuş...Tekrar tebrik ediyorum...

Sağdaki resimde de deniz canlılarını ele almışlar,bir güzel oymuşlar...Bence bu da çok güzel bir çalışma olmuş...Başka bir sürü çalışma var ama benim için en çok göze çarpanlar bunlar...Demek ki insan hayal gücünü zorlarsa yapamayacağı şey yok...Bunlar benim hoşuma gidenler...Verdiğim bağlantıda daha fazlasını bulabilirsiniz...

Sağlıcakla kalın...

İyi günler...

Hiç yorum yok:

Powered By Blogger