29 Temmuz 2008 Salı

Kolera vs Ayben


İki albüm çıkalı bayağı oldu.Ama ben Kolera'nın albümünün çıktığını daha dün öğrendim.Yeni öğrendim yani...Çıkacağını biliyordum ama çıkalı bayağı olmuş.Neyse;ben daha bugün dinledim iki albümü de...Fena değildi ikisi de...
Ayben'in albümünde biraz daha rock ögeleri vardı,enstürmanlar falan öyleydi.Kolera'nında bir parçasında böyle davul,gitar falan var.Kolera'nın albüm yine böyle hafiften dinlendirici,kulağı yormayan bir albüm olmuş...Ayben'in şarkıları böyle başınızı ağrıtıyor,çok bağırıyor,yani şimdi Ayben abla alınmasında o cırtlak sesiyle söyleyince hiç çekilmez oluyor:D...
Bugün hoparlörler çalışmayınca(aslında 2,3 gündür çalışmıyorlar)ben de kardeşimin mp4'üne attım...Ama albümlerin isimlerini tanımayınca alet karşık verdi şarkıları,zaten tanımlayamadığı albüm isimlerini bilinmeyen albüm başlığı altında topluyor ve karışık veriyor işte şarkıları..Demek istediğim;bu seferde bir Kolera şarkısı koymuş,bir de Ayben şarkısını koymuş.Şimdi böyle olunca da çok değişik birşey oldu,sanki karşılıklı iki kişi atışıyorlarmış gibi oldu:DÇok değişik oluyor bence siz de bir deneyin...Ayben de öyle bağıra bağıra söyleyince birazcık daha o havaya giriliyor.Kolera biraz daha olgun,biraz daha sakin yaklaşıyor olaylara,Ayben'de bağırıyor çağırıyor,bilemiyorum yani...Ama bence Kolera kazandı gibi...Evet evet o daha iyi...Söyledikleri nedense bana biraz daha akla yatkın geliyor...Şimdi dinliyorumda aynı Sagopa'da da olan sesinde kendini dinleten bir tonlama var...Bilemiyorum ama Kolera daha iyi...İkisini işini yapıyor falan ama,Kolera daha iyi...(bir kez daha tekrarlamış oldum ama:D)Biliyorsunuz bu aralar Sultana'nın albümü de çıktı.O da bambaşka bir konu zaten:DAma onu daha dinlemedim...Daha doğrusu dinlemek istemedim...Neyse...
Böyle işte arkadaşlar...Bu arada;

Mir'ac Kandiliniz mübarek olsun...


Sağlıcakla Kalın...



İyi günler...

Hiç yorum yok:

Powered By Blogger