26 Temmuz 2008 Cumartesi

Metallica-Death Magnetic



Metallica asla benim ilgi alanıma girmese de bunu yayınlamak istedim...Adamlar yeni bir albüm çıkartıyorlarmış.60 yaşından sonra yeni bir albüm işte...Albüm kapağı da bu olacakmış.Adı da:Death Magnetic...Artık bilmiyorum son albümleri olur herhalde...



Olmayacak herhalde bu yazı ya neyse boşverin...Ben buraya albümle ilgili bir kaç bilgi kayayım yeterli olur herhalde...İngilizce koyacağım ama kusura bakmayın zaten ilginizi çekmez herhalde...

Albüm'le ilgili fazla birşey bulamadım.Ama Track List'ini sunayım sizlere...

1-That Was Just Your Life

2-The End Of The Line

3-Broken, Beat & Scarred

4-The Day That Never Comes

5-All Nightmare Long

6-Cyanide

7-The Unforgiven III

8-The Judas Kiss

9-Suicide & Redemption

10-My Apocalypse



Ha unutmadan bir de bu grubu sevenler vardır herhalde...
Eğer varsa zaten benim söylememe gerek yok ama ben yine de söyleyeyim...
Metallica ; 'ünlü trash metal grubu'nun 27 Temmuz'da İstanbul'da konseri varmış...İsteyenler gideceklerdir tabi ama bilet kaldığını sanmıyorum...Ama canınızı sıkmayın sorun değildir diye düşünüyorum...

Sağlıcakla kalın...

İyi günler...

1 yorum:

Adsız dedi ki...

Metallica şarkıları güzeldir tavsiye ederim öyse sıkı takipçisi değilim ama güzel şarkıları var ;)

Powered By Blogger