2 Ağustos 2008 Cumartesi

Eğlencelik;Yeti Sports

Bugünkü konum KocaAyak Yeti...Evet arkadaşlar yeni keşfim Yeti Sports'u sizlere sunarım...Bu Yeti Sports'u daha önceden duymuştum.Ama pek ilgimi çekmemişti...Ezik oyunlardan biri sanmıştım.Amavelakin' eğlenceli bir oyunmuş...YetiSports bir seri arkadaşlar.Bende YetiSports 1'den 8'e kadar var.Benim en çok hoşuma giden 3. oyunu oldu.Onu aşağıdan da olduğu gibi buradan da indirebilirsiniz.Sizin için internet alemine yükledim:DBu oyununda elinize bir penguen veriyorlar,gülle fırlatma misali havaya pengueni atıyorsunuz...Fazla yer kaplamayan güzel bir oyun,oynayın deneyin derim...
Evet bunu anlatmak için yeni gönderiyi tıklamıştım.Bu yani,başka birşey yok:D

Link:Yeti Sports 3

Sağlıcakla Kalın...


İyi Günler...

Hiç yorum yok:

Powered By Blogger