31 Ekim 2008 Cuma

U.L.A.Ş - Nüans



Uzun bir aradan sonra yeni ve bildiğim kadarıyla son underground albümünü olan ''Nüans''ı çıkaran U.L.A.Ş bu albümü dinleyicilerine sundu...

Kişisel yorumum ise;bence U.LA.Ş'ın bir önceki albümü ''UNDERollü Albüm'' çok daha güzeldi...Ama kesinlikle ki bu albüm kötü demiyorum.Böyle bir şeye de hakkım yok zaten...Ortada çok büyük bir emek var...U.L.A.Ş yine her zaman ki U.L.A.Ş ses tonu falan gayet hoş -her zaman ki gibi- bu albüm de birkaç şarkı lirikalite tarafından zayıf olmuş -bence- Bununla beraber çok severek dinlediğim şarkılarda var tabi ki...Mesela '' '96 '' şarkısını yeniden yorumlamış Pit10'la ve gayet de hoş olmuş.Ben beğendim.Mark.A'da çok başarlı...Sonuç olarak dinlenmesi gereken çok güzel bir albüm olmuş...U.L.A.Ş'ın başarılarının devamını dilerim...

Albümün Şarkı Listesi:

01. Onlar Öyle İstedi
02. 8F'den Ozi
03. Dostum Benim B.A.N.
04. Tükendik Netekim
05. Güneşe Akın Başlayacak
06. Seni Affetmem
07. 17 Yaşım feat. Yuken
08. Öagh Hain feat. Emre Baransel
09. Akıllı Adamdır Benim Babam! (Mark.A Biyografi)
10. Mark.A
11. Ver Kondom
12. Behçet'in Öyküsü (Remiks)
13. '96 feat. Pit10 (Remix)
Bonus. Ben Sizin Farkınızdayım


Dipnot:Unutmadan da söylemek isterim,albüm kapağının tasarımı da çok güzel olmuş...


Hiç yorum yok:

Powered By Blogger