13 Mayıs 2008 Salı

Serenay Sarıkaya












Eveet yine yeni bir yazıyla karşınızdayım...Bugünkü yazım limon ağacının ve kalbimin esas kızı Serenay üzerine olacak...
Evet önümüzdeki hafta 7.bölümü yayınlanacak olan limon ağacı dizisinin esas kızı Seranay 1 Temmuz 1991 doğumlu yani bu demek oluyor ki aramızda yaş sorun olmayacak...:)(ne hayal kuruyorum ama demi???ama insanlar hayal ettikçe vardır...hayal ediyorum öyleyse varım...hesaaabı:))İşte ben bu bilgileri edinince şok oldum vee kendime geldim...Vayy be!!! dedim;benim yaşımdaki insanlar neler yapıyorlar,dedim ki kendi kendime ''olm lan sen ufacık kalmışsın be!!!'' bu kendimle kurduğum diyalogdan sonra hemen çalışmalara başladım.Artık düzenli olarak süt içiyorum,kas yapıyorum,spor yapmaya başlayacağım,yavaş yavaş da büyüdüğümün farkına varıyorum...İşte bu nokta da Serenay'a çook büyük teşekkürlerimi sunuyorum...Onu da çok seviyorum...(tam burada ''bu çocuk,Emma'yı sevmiyor muydu?''diye soru flaşları kafanızda patlayabilir,normaldir,telaşlanmayın:)Ona da bir açıklık getireyim,ilişkimizi askıya alma kararı aldık ama o hala kabullenemiyor bu durumu:);şaka bir yana biraz daha realist olmak adına bu daha iyi bir yol:)bu arada gerçek dünyada da yaşamaya devam ediyorum tabi ki ; unutmadan eklemek istiyorum bu yazımın Serenay kısmı da gerçek dünyadan bir kesitti:)) Bu arada kızımız Miss Turkey 2007 Junior'da 4.olmuş ve jüri özel ödülünü alarak bizleri temsil etmiştir...Serenay'ın bir kaç reklam filmi ve 2 tane de sinema filmi var...
İnşallah onu iyi yerlerde görmeye devam ederiz...
Ffffffffff!!! yine çok konuştuğumu söylemediniz...Gevezeliğim aklıma geldi...Neyse konuştukça rahatlıyor insan bu yazıyı da burada bitiriyorum şu an:):):)
Bitti....

Hiç yorum yok:

Powered By Blogger