19 Mayıs 2008 Pazartesi

Bugünün Az Buçuk Özeti...


Bugün ne yazsam bu gün ne yazsam diye düşünmekle beraber sıkıntıdan patlarken,aklıma bugünle ilgili yazı yazmanın iyi olacağı geldi.Şu anda patron ve da poet in beraber yaptığı zaman beni katlederken adlı şarksını dinliyorum.Şu andan bir 4 saat kadar önce okula gitmek üzere annem tarafından uyandırıldım ve kahvaltı yaptıktan sonra yola çıktık...Bizim okullarımız yanyana o ilköğretimde öğretmenlik yapıyor ben de yan okulda öğrencilik yapıyorum...Okula geldikten sonra okullara ayrıldık.Ben liseye gittiğimde kimse yoktu...Bir kaç kız arkdaşımı gördüm onlarla selamlaştık biraz sohbet ettik...Sonra biraz sıkılarak 30 dakika boyunca öğretmenlerin ve öğrencilerin okula doluşmasını izledim...Sonradan gelenler bahçede bekliyorlardı.Ben de sevdiğim öğretmenlerimi gördüğümde hepsine selam verdikten sonra ne yapacağını bilemeyen öğrenci moduna girip etrafta dolanmaya başladım.Sonra baktım bizim arkadaşlarda gelmiş.Onlarla konuştum biraz...Aslında benim amacım edebiyat yazılımın sonucunu öğrenmekti..O gün öğretmenlerde gitar çalıp gösteri yapacaklardı.Aslında öğretmenlerle aram çok iyidir-ayıptır söylemesi çok sosyal bir öğrenciyimdir:)))Dersimize girmeyen öğretmenler bile beni bilir ve severler-İşte o anda hocanın yanına gidip sonucu soramadım her gittiğimde ya arkadaşlarıyla şakalaşıyordu ya da birşeyler yiyordu...Dedim;neyse Ömer Şamil veya başka bir arkadaşım gelirse onla beraber gider sorarız diye düşündüm.Sonra ingilizce öğretmenimizle konuştum.Onunla da bir projemiz var proje hakkında falan konuştuk...Daha sonra bahçeye tekrar gidip arkdaşlarımla selamlaştım.Sonra yoklamaya ismimi yazdırdım.Çağrı'ya sordum(sınıf başkanımız);''tamam mı çağrı gidebilir miyiz artık diye'' , o da ''kafana göre takıl kardeş ben yoklamayı aldım'' dedi.Sonra herkes topluca anfi tiyatro'ya gitmek üzere yola çıktı...Ben son bir defa daha edebiyat öğretmenime bakmaya gittim ama bulamadım...Onlar da anfiye doğru yola çıkmışlardır diye düşündüm...Sonra annemi aradım bir kaç denemeden sonra ona ulaştım-çok şükür:)-Sonra ben de eve gitmek üzere yola çıktım,anfi tiyatro ya giden yol evimizin bir üst sokağından geçiyor...Yolda giderken annemi gördüm onun yanına koştum arkadaşlarıyla anfi tiyatronun girişindeydiler...Gittim yanlarına öğretmen arkadaşlarıyla da merhabalaştıktan sonra da edebiyat notumu sordu...Ben de öğretmeni bulamadığımı ama Merve'nin bana söylediğini söyledim arada bir de espri vari birşey yaptım ben eve gidiyorum dedim...Sonra ayrıldım yanlarından eve doğru gittim:)(Merve'de bana bilmediğini ama 70'li birşey almış olabileceğimi söyledi,ben de olamaz öyle birşey en az 90 bekliyorum dedim.O da bilmiyorum emin değilim dedi.Ben de dedim ''neyse 70'li birşey almış olabileceğimi görmen bile işe yarar dedim ya 60'lı birşey aldığımı görseydin o daha kötü olurdu dedim''-güldü-sanki bana sen pollyanna'nın abisi misin der gibi baktı:)Bu sıralar iyimserim ondan olacak herhalde:))Sonra eve geldim anahtarla üst kapıyı açtım şarkı türkü söylerek büyük hevesle evin kapısını da açacaktım ki kardeşim sağolsun kapıyı açmış bekliyormuş;dedim bu çocuk ne kulak var hemen duymuş,halbu ki babamla yürüyüşe çıkıyorlarmış o sırada da ben gelmişim...Sonra onlar çıktılar...Ben de içerde oturdum biraz;bu yazıyı yazmanın düşünce evresini geçirdim...Sonra da yazdım işte... Şimdi de bir yerlere ailecek gitmeyi bekliyorum...Bugün de böylece bitti işte...Hayat da böyle birgün bitmeyecek mi???:):):)...Programımız burada sona ermiştir katılan herkese katılımlarından dolayı teşekkür eder esenlikler dileriz:):):)...

Dipnot:Arkadaşlar şimdi tekrar okudum da cümleler düşük olmuş,bazı yerler de anlatım bozukluğu.Aslında ben böyle bir insan değilimdir:):):) buradan edebiyat ve dil anlatım öğretmenlerimden özür diliyorum..İki sanatımda kuvvetlidir ancak böyle oldu:):):)İnşallah ana düşünceyi anlatabilmişimdir:):):)

3 yorum:

Adsız dedi ki...

kankam yaa işte adamım süpersin ya zeki çocuktur yok bölesi yunus emre zımba gerisi hava yani kankam işte yaa süpersin yazıların süper başarılarının devamını diliorum kankam:D

Adsız dedi ki...

Good blog, nice to meet you. Thanks for dropping at my blog,
regard from Indonesia

Adsız dedi ki...

yunusum:D gerçekten başarılı eğlenceli keyifli ve takdire şayan bir çalışma olmuş ,çok sevindim baba.Bu büyük başarın daim olsun inş kib

Powered By Blogger