31 Aralık 2008 Çarşamba

Tebrikler,Yepyeni,Gıcır Gıcır 2009 Model Bir Yeni Yılımız Oldu.


Yeni yıl yeni yıl yeni yıl herkese kutlu olsun, yeni yıl yeni yıl yeni yıl herkese mutlu olsun.Evet bir yılın daha arkasından daha el sallarken buruk bir sevinç kaplıyor içimi.Neden mi?(İzliyoruz)
ta ta ta taa şaka yapmaya çalıştım ama olmadı...Buruk bir sevinç demiştim nedenini de açıklayayım; önce sevincin buruk bir tarafını açıklayayım;en nihayetinde bir yaş daha geçti,bir yıl daha geçti ve bir yaş daha büyüdük;şimdi de sevincin sevinç tarafını açıklıyorum;yepyeni,2009 model,gıcır gıcır bir yeni yılımız oldu.Yeni yıl bizlere ne getirir bilemeyiz.Ama inşallah güzel şeyler getirirde bir sonraki yıla da 'yeni yıl yeni yıl yeni yıl herkese mutlu olsun' diyerek girebilelim.Güzel bir şey tabii yeni bir yıla girmek;yeni umutlar,yeni ufuklar...(Ne kadar çok 'yeni' kullandım)
Sözün kısası hepimizin;

Yeni yılı kutlu olsun.

Hepimizin;

Yeni yılı mutlu olsun.

(Şunu da unutmadan söyleyeyim ki herkes bizim gibi yeni yıla mutlu giremiyor,tıpkı Gazze gibi onlara da bir umut ışığı verebilmek için kampanyalar başlatın,bireysel ve toplumsal olarak yardımlarda bulunun,kendinizi sevmiyorsanız,en yakın en küçük kardeilerimizi düşünün,Bir tek ben ne yapabilirim ki demeyin herkesin 'mutlaka' yapabileceği bir şey vardır...)

1 yorum:

Adsız dedi ki...

öncelikle tüm insanların yeni yılını kutluyor sağlık ve mutluluk içerisinde yeni bir yıl geçirmenizi diliyorum..
birde arkadaşımızın değindiği konudan bahsetmek istiyorum Filistindeki insanlar bizden yardım bekliyor..arkadaşlar herkesin yapabileceği bir şey vardır..herkes bir milyon verse bir çok yardım gönderilir..lütfen sizden rica ediyoruz bu konuda biraz olsun duyarlı olalım..sadece bir ytl ile kurtulucak mı demeyelim oradaki sadece bir aileyi düşünelim ve bu yardımı yapalım..herkes bir aile kurtarırsa birçok aile kurtulur..lütfen arkadaşlar sadece bir ytl..

Powered By Blogger