4 Şubat 2008 Pazartesi

Sagopa Kajmer-Vesselam


Evet arkadaşlar bekleyişlerimizdeki heyecanı biraz dindirmek için Sagopa Kajmer yeni albümü Kötü İnsanları Tanıma Senesi'nden bir parçayı radyo mic-beatzden yayınladı...Şarkının çok güzel olduğunu söylemeliyim.Sagopa Kajmer yine kendini göstermiş.Bence ilk yayınlanan şarkı bu derece güzelse ötekiler nasıldır,düşünmenizi istiyorum(bakalım ne olacak:D).
Bu Sagopa'nın sesinde etkileyici birşeyler var insan kendini bir kaptırdı mı gerisi geliyor.Adeta kendinizi sıcak rüzgarlara bırakıyorsunuz...Onda böyle çok güzel,çekici,kendini dinlettiren birşey var...Bir kere şarkılarının sözleri çok anlamlı onlar dinlemeniz için yeterli.Sagopa'nın yaptığını hip-hop denen müzikle sınırlandırmış olursak yanılmış oluruz...Kısaca Sagopa tam benim adamım;)
Kriterlerime uyuyor yani,bence örnek bir insan son 3,4 yıldır...Sagopa'yla aynı zamanda adaşız...Onun adıda Yunus benim adımda Yunus:D:D:DSagopa Kajmer'i (Yunus Özyavuz'u) çok seviyorum.Onunla bir resmim olsun isterdim...Allah yolunu açık etsin.
Arkadaşlar şarkı sözlerini daha sonra paylaşacağım...
Ama videosunu ekliyorum...

Hiç yorum yok:

Powered By Blogger